Masáže

Popis

Sportovní, regenerační a rekondiční masáže spadají do kategorie klasických masáží, které se zaměřují na nejvíce zatěžované partie těla.

Zásadní význam spočívá hlavně v důležitosti prevence vzniku obtíží pohybového aparátu, dále působí proti fyzické i psychické únavě, aktivně se podílejí na regeneraci po úrazech, nemoci či jen velké námaze.

Vzhledem k použití specifických aromaterapeutických olejů je účinek masáže ještě dále prohlouben. Je oceňována nejen při bolestech v oblasti páteře, ale působí efektivně i na zlepšení činnosti všech vnitřních orgánů a v neposlední řadě i nervové soustavy. Pomáhá tedy nejen při odstraňování již vzniklých zdravotních obtíží, ale její využití by mělo být zejména v oblasti prevence a předcházení těmto nepříjemným a často i velice bolestivým stavům.

Účinky masáže

• k upevňování tělesného i duševního zdraví
  • k posilování imunity, při nespavosti a obtíži s trávením
  • k osvěžení po psychické i fyzické zátěži
  • obnovuje schopnost organismu nastartovat samouzdravovací procesy
  • uvolňuje pocity napětí, úzkosti, deprese
  • odstraňovat ztuhlost a bolest svalů, zmírnit bolest
  • zesilovat krevní oběh a stimulovat lymfatický systém, který odvádí škodlivé látky z těla

Sportovní masáž

Má za úkol připravit a prohřát svaly. Masáže jsou považovány za jeden z vůbec nejstarších osvědčených léčebných prostředků užívaných již po tisíciletí k odstranění bolesti, nastolení dobré nálady a k zotavení svalstva. Masáž je velmi vhodnou prevencí před nemocemi. Slouží k dalšímu obohacení péče o lidské tělo a jeho zdraví. Více se orientuje na fyziologické hledisko. Při sportovní masáži se uvolňuje a regeneruje svalstvo a svalové spasmy, stimuluje krevní a lymfatický oběh.

Masáž se přizpůsobuje potřebám klienta a zaměřuje se na případné problematické partie. Lze vhodně kombinovat oba typy masáží. Zejména po nadměrné fyzické námaze mohou být některé svaly bolestivé a masáž sportovní současně s jemnějšími tahy pomáhá tyto svaly zregenerovat a uklidnit.